کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/09 | اعضاء: 316338 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

یاهو، جیمیل یا آوت‌لوک ؛ در نگاه اول کدامیک امن‌ترند؟

شرکت مایکروسافت در یک رقابت سخت با گوگل و یاهو دست به بازسازی و تغییر چهره سرویس ایمیل هات‌میل خود زده و سرویس جدیدی به نام Outlook.com را در هفته گذشته معرفی و راه‌اندازی کرد. در بلند مدت، همه کاربران هات‌میل و Microsoft Live به سرویس جدید منتقل خواهند شد و تا به حال بیش از یک میلیون کاربر بر روی این سرویس جدید ایمیل ثبت‌نام کرده‌اند.

همانطور که پیش از این هم خبر دادیم، برخی کاربران خوش‌ذوق از بی‌دقتی مایکروسافت سوءاستفاده کرده و توانستند در همان ساعات اول، ایمیل‌هایی به نام مدیرعامل مایکروسافت و یا دیگر شخصیت‌های مشهور جهان به ثبت برسانند. البته شاید این کاربران بیشتر از روی کنجکاوی و بازیگوشی این کار را کرده باشند ولی افراد سودجویی هم هستند که با ثبت نام‌های کاربری خاص به فکر نقشه‌های کلاهبرداری و فریب کاربران باشند.



بنابر گزارش روابط عمومی شرکت مهندسی شبکه‌گستر، در همین حال و در یک مقایسه ساده بین رمز ورود Outlook.com با دیگر سرویس‌های ایمیل مشهور نظیر جیمیل و یاهو به نکات جالبی برخورد خواهید کرد:


- در سرویس ایمیل Outlook رمز عبور نمی‌تواند بیشتر از ۱۶ کاراکتر باشد اما حداقل، کوتاه‌ترین طول رمز عبور باید ۸ کاراکتر باشد.
- در سرویس ایمیل یاهو، رمز عبور می‌تواند بین ۶ الی ۳۲ کاراکتر باشد.
- در سرویس ایمیل جیمیل، شاید تا به حال کسی امتحان نکرده باشد، ولی جالب است که بدانید رمز عبور می‌تواند تا حداکثر ۲۰۰ کاراکتر باشد!
با این وجود آیا بهتر نبود که مایکروسافت هم مانند دیگر شرکت‌ها، امکان تعریف رمز عبور طولانی‌تری را می‌داد؟

یقیناً مایکروسافت این رمزها را عیناً نگهداری نمی‌کند که نگران حجم و جای ذخیره آنها باشد. رمزهای عبور به صورت یک عبارت رمزگذاری شده (hash) نگهداری می‌شوند و در هر بار وارد کردن رمز عبور، عبارت hash جدید با عبارت hash ذخیره شده، مقایسه می‌شود.

البته طولانی بودن رمز عبور، همیشه به معنی امن‌تر بودن رمز نیست. کشف رمز طولانی ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۰۱۲۳۴۵۶۴۷۸۹۰ خیلی آسان‌تر از کشف رمز کوتاه تر P42Aes13%y$ است. در عین حال قبول هم داریم که بسیاری از کاربران هیچ وقت از حداکثر طول رمز عبور استفاده نخواهند کرد و به کمترین تعداد کاراکترهای مجاز بسنده می‌کنند، ولی حداقل دادن این حق انتخاب، به نوعی تشویق و ترغیب کاربران برای بکارگیری شیوه‌های صحیح و امن می‌توانست باشد.

به عنوان نمونه، حالا که می دانید در Gmail می‌توان تا ۲۰۰ کاراکتر، رمز عبور تعریف کرد، چند نفر از شما به فکر امتحان و آزمایش این امکان افتاده‌اید!؟ منتظر مطالب بعدی ما در مقایسه سرویس ایمیل جدید مایکروسافت با دیگر رقبا باشید.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 10410 گروه خبری: اخبار امنیت و ویروس منبع خبر: itiran.com تاریخ خبر: 1391/05/15 تعداد مشاهده: 2355
کلید واژه ها: , , , , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

ناشناس 1391/05/16 04:33
سرعت لود outlook خیلی بالاست از یاهو هم سریع تر لود میشه جیمیل که نگو خیلی کندهlay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
elham 1391/05/15 16:20
جی - میل از همه بهتر است . البته سرویس هاش میل هم خوب است hushmail.com .lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol bolus
دلاور احمدی یرکی 1391/05/15 13:00
واقعا" عالیه.من کاربر قدیمی شاتل هستم.هم از ارایه سرویس و هم از پشتیبانی خوبش در شبانه روز وهم از این حرکت جدید در ارایه آنتی ویروس واقعآراضی هستم.lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol boluslay:none">prednisolon blodsocker prednisolon klysma prednisolon graviditet
HAMED..RI 1391/05/15 12:56
ما به بدبختی عادت کردیم ولش کنید
viphak90 1391/05/15 11:31
شاتل یکی از شرکت ای که این خدماتو داره ارایه میده ولی چه فایده قیمتش با قیمت تو بازار تقریبا یکی هست تفاوت چندانی نداره
lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol dosis pantoprazol bolus